FAQ

Domů
>
FAQ

Je vaše cestovní kancelář pojištěna proti krachu?

Ano, naše cestovní kancelář je pojištěna u UNION pojišťovny.

Jak poznám, že je ubytování volné?

U každého ubytovacího zařízení je ceník, kde jsou uvedeny termíny pobytu a aktuální dostupnost.

Je v ceně i cestovní pojištění?

Cestovní pojištění v ceně zahrnuto není, ale můžete si jej zakoupit v naší cestovní kanceláři.

Jak se do Chorvatska dostanu?

Na místo ubytování vás dovezeme klimatizovaným autobusem. Vybrat si můžete z mnoha nástupních míst po celé České republice.

Můžu si v autobuse rezervovat sedadlo?

Ano, za příplatek 200 Kč/osoba.

Co si mám brát s sebou?

V ubytovacích zařízeních je dostupné veškeré potřebné vybavení, včetně hygienických potřeb a povlečení. Stačí proto, když si vezmete s sebou pouze věci osobní potřeby.

Jakou formou bude strava?

Součástí každého pobytu je strava formou polopenze v podobě české kuchyně. U snídaně se vydává polévka, kterou si můžete odpoledne sníst. Ve vile Elka si za příplatek můžete přikoupit i obědy.

Kdo má na starost závěrečný úklid?

Závěrečný úklid má na starost ubytovatel.